Heb je een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

  • 070 - 324 22 55
  • info@kraanass.nl
Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

Welke schade wil je melden?

Heb je schade? Meld je schade dan volgens de onderstaande instructies. Wij zorgen voor verdere begeleiding van je schademelding, informeren benodigde instanties en houden contact met de verzekeraar.


Noodsituatie

Voor spoedeisende hulp (in het buitenland) bel je met de alarmcentrale van je reisverzekeraar. Zie hiervoor het overzicht alarmnummers per verzekeraar. [pdf]


Auto-, motor- of bromfietsschade

Vul het Aanrijdingsformulier [Pdf] in en stuur het naar ons toe. Of meld de schade via de MobielSchadeMelden-app.Wij nemen dan binnen 1 á 2 werkdagen contact met je op.

Tips

  • Maak foto's van de schade en stuur deze gelijk met het aanrijdingsformulier mee.
  • Vul ook de achterkant van het aanrijdingsformulier in.
  • Bij diefstal, braak of schade zonder dader stuur gelijk ook het politierapport (aangifte) mee.
  • Heb je schade zonder dader? Check op schadezonderdader.nl of je een claim kunt indienen bij het waarborgfonds.

>> Lees meer over auto-, motor- of bromfietsschademelden


Inboedel- en opstalschade

Vul het schadeaangifteformulier [Pdf] in en stuur het naar ons toe. Wij nemen dan binnen 1 á 2 werkdagen contact met je op.

Tips

  • Maak foto's van de schade en stuur deze gelijk met het schadeaangifteformulier mee.
  • Bij diefstal of braakschade stuur gelijk ook het politierapport (aangifte) mee.

Reis & annuleringsschade

Bij ziekte, overlijden, een noodgeval tijdens je vakantie bel dan met de alarmcentrale van je reisverzekeraar. Zie hiervoor het overzicht alarmnummers per verzekeraar. [pdf]

Wil je een schade claimen op je reisverzekering?

Vul het schadeaangifteformulier [Pdf] in en stuur het naar ons toe. Wij nemen dan binnen 1 á 2 werkdagen contact met je op.

Tips

  • Maak foto's van de schade en stuur deze gelijk met het schadeaangifteformulier mee.
  • Bij diefstal of braakschade stuur gelijk ook het politierapport (aangifte) mee.

Rechtsbijstand 

Wil je een beroep doen op je rechtsbijstandverzekering?

De juristen en verhaalmedewerkers van DAS rechtsbijstand of van ARAG Rechtsbijstand verlenen de rechtshulp. Check je verzekering of je ARAG of DAS moet benaderen. Neem met ons contact op om de claim te melden. Wij zorgen voor verdere begeleiding van je melding, beantwoorden je vragen en informeren benodigde instanties en houden contact met de verzekeraar.

DAS

  • Aanrijdingsschade? Bel 020- 651 75 17
  • Juridisch conflict? 020 651 88 15

ARAG

Bel 033 -434 23 42 of mail naar servicecenter@ARAG.nl


Overige schade

Voor alle overige schades neem je contact op met ons kantoor.

Bel op werkdagen tussen 10.00 tot 17.00 uur : 070 - 324 22 55.
In het weekend en bij noodgevallen06 - 285 783 33.


Alleen voor relaties van Intrasurance 

Voor relaties van Intrasurance geldt het volgende:

Het is van belang dat je een schade zo snel mogelijk meldt. Om je schade online te melden, dien je eerst in te loggen op de site van Intrasucance in je persoonlijk verzekeringsdossier. Onder het tabblad “Mijn schades” kun je de schade eenvoudig melden.

Direct na de melding van je schade, ontvang je een bevesting via de e-mail, waarin de behandelde partij en je schadenummer vermeld zijn.

De schadebehandelaar zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om de afhandeling verder met je te regelen.