Heb je een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

  • 070 - 324 22 55
  • info@kraanass.nl
Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

Module Basis

De basismodule vormt de grondslag voor elk abonnement. En wordt aangevuld met een Schade-, Leven-, Hypotheken- of Arbeidsongeschiktheidmodule. Welke module je kiest is afhankelijk van jouw product(en)keuze.

De basismodule kost € 7,50 per maand en bevat de volgende onderdelen:

Digitale Polismap

Met onze digitale polismap heb je 24/7 toegang tot al je actuele financiële gegevens. Al je zaken overzichtelijk en altijd up-to-date beschikbaar. Je hebt geen ordner of schoenendoos meer nodig om je verzekerings-, hypotheek- of pensioengegevens te bewaren. In jouw beveiligde polismap vind je al je ingescande polissen overzichtelijk bij elkaar. Ook je schademeldingen kun je eenvoudig en direct volgen. Je polismap is namelijk direct gekoppeld aan onze backoffice-administratie.

Digitale nieuwsbrief en relatiemagazine

Periodiek ontvangt je van ons een digitale nieuwsbrief met bruikbare tips en adviezen. Ook bieden wij in de nieuwsbrief regelmatig voordelen en acties aan, waarvan abonnementhouders exclusief gebruik kunnen maken.

Voordelen bij onze partners

Met verschillende bedrijven en instellingen hebben wij afspraken gemaakt, exclusief voor onze abonnementhouders. Zo kun je forse kortingen krijgen op de tarieven van de met ons samenwerkende notarissen, advocaten, makelaars, taxateurs en vele anderen.

Zie het overzicht van onze partners.

24-uurs bereikbaarheid bij schade

Een schade komt altijd ongelegen. Juist in die situaties bewijst het abonnement zijn toegevoegde waarde. Want voor schades zijn wij voor jou 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Altijd ‘live’ iemand aan de telefoon die jouw situatie aanhoort en direct tot actie overgaat, zodat de overlast voor jou tot een minimum wordt beperkt. Voorbeeld: na een gezellig etentje kom je aan het einde van de avond thuis en constateer je dat de voordeur is geforceerd en er bij je is ingebroken. Je belt direct met ons algemene nummer en wordt doorgeschakeld naar de meldkamer. Er wordt een reparateur ingeschakeld om de eerste nood te lenigen. De eerst volgende werkdag nemen wij contact met je op om de verdere afwikkeling met je te bespreken. Ontzorgen ten top!

Géén polisbeheer- en incassokosten!

Voor verzekeringen waarvoor wij, namens de verzekeraar, de premie bij jou incasseren betaal je incassokosten. Een gemiddelde Nederlander heeft 7 verzekeringen. Dat betekent al gauw meer dan € 35,- aan incassokosten per jaar! Als houder van ons service-abonnement ben je deze kosten niet verschuldigd. Let op: eventuele kosten voor herinneringen, aanmaningen en buitengerechtelijke incassokosten blijven wel verschuldigd.

Gratis overstapservice

Wij streven ernaar jou primaire aanspreekpunt te zijn op financieel gebied, je ‘financiële huisarts’. Heb je nog verzekeringen lopen die niet via ons kantoor geadministreerd zijn, dan zorgen wij ervoor dat ook deze verzekeringen in onze administratie opgenomen kunnen worden en zichtbaar worden in je digitale polismap. En natuurlijk controleren wij dan gelijk of die verzekeringen nog wel aansluiten bij je huidige situatie en wensen. Is een beter alternatief voor handen of is een besparing op de premie mogelijk, dan bespreken wij dat uiteraard direct met je.

Gratis onderhoudsgesprek over je verzekeringen

Voor al je verzekeringen die via ons kantoor geadministreerd zijn heb je recht op een gratis periodiek onderhoudsgesprek tijdens kantooruren bij ons op kantoor (*). Dat mag éénmaal per 2 of 3 jaar maar beter nog: op een moment dat jij het nodig vindt. Want wij zijn er graag als jij ons nodig hebt.

(*) wenst u een afspraak buiten kantooruren en/of op een andere locatie dan ons kantoor, bijvoorbeeld bij je thuis, dan kunnen daaraan kosten verbonden zijn. Wij informeren je daar altijd vooraf over. Uiteraard biedt het Service-abonnement je een korting op deze kosten.

Hulp bij het invullen van je belastingaangifte

Het invullen van de jaarlijkse belastingaangifte – voor 1 april van ieder jaar – is vaak een hele opgave. Ons Service-abonnement helpt je bij deze activiteit. Wij maken ieder jaar afspraken met belastingadviseurs en accountants om je behulpzaam te zijn bij het invullen van jouw aangifte. En uiteraard tegen een zeer concurrerende prijs! Elders op deze website vind je de namen en contactgegevens van deze adviseurs en hun actuele prijzen.

Unieke servicepas

Met de unieke servicepas kun je exclusief gebruik maken van alle voordelen die het Service-abonnement je biedt. Niet alleen bij onze aangesloten partners krijg je doorlopend en eenvoudig voordeel maar periodiek bieden wij de houders van het service-abonnement ook leuke aanbiedingen.

Denk bijvoorbeeld aan het gratis wassen van je auto in een hypermoderne autowasstraat, een (extra) korting op het assortiment van een winkelier, korting op de entree van musical of theatervoorstelling maar ook een (premie)voordeel bij het afsluiten van een nieuwe verzekering. Ons streven is je zoveel voordelen te bieden dat het Service-abonnement je meer oplevert dan het je kost!

Meer informatie?

Wil je meer weten over de voordelen van het Service-abonnement? Neem dan contact met ons op en wij vertellen het je graag!