- Home
- Verzekeringen
- Abonnementen
- Hypotheken
- Schade melden
- Inloggen
- Rekentools
- Contact
Heb je een vraag?
Stel hem hierDe basismodule vormt de grondslag voor elk abonnement. En wordt aangevuld met een Schade-, Leven- of Arbeidsongeschiktheidmodule. Welke module je kiest is afhankelijk van jouw product(en)keuze.
De basismodule kost € 7,50 per maand en bevat de volgende onderdelen:
Op onze Homepage staat een overzicht van het laatste nieuws.
Met verschillende bedrijven en instellingen hebben wij afspraken gemaakt, exclusief voor onze abonnementhouders. Zo kun je forse kortingen krijgen op de tarieven van de met ons samenwerkende notarissen, advocaten, makelaars, taxateurs en vele anderen.
Zie het overzicht van onze partners.
Een schade komt altijd ongelegen. Juist in die situaties bewijst het abonnement zijn toegevoegde waarde. Want voor schades zijn wij voor jou 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Altijd ‘live’ iemand aan de telefoon die jouw situatie aanhoort en direct tot actie overgaat, zodat de overlast voor jou tot een minimum wordt beperkt. Voorbeeld: na een gezellig etentje kom je aan het einde van de avond thuis en constateer je dat de voordeur is geforceerd en er bij je is ingebroken. Je belt direct met ons algemene nummer en wordt doorgeschakeld naar de meldkamer. Er wordt een reparateur ingeschakeld om de eerste nood te lenigen. De eerst volgende werkdag nemen wij contact met je op om de verdere afwikkeling met je te bespreken. Ontzorgen ten top!
Voor verzekeringen waarvoor wij, namens de verzekeraar, de premie bij jou incasseren betaal je incassokosten. Een gemiddelde Nederlander heeft 7 verzekeringen. Dat betekent al gauw meer dan € 35,- aan incassokosten per jaar! Als houder van ons service-abonnement ben je deze kosten niet verschuldigd. Let op: eventuele kosten voor herinneringen, aanmaningen en buitengerechtelijke incassokosten blijven wel verschuldigd.
Wij streven ernaar jou primaire aanspreekpunt te zijn op financieel gebied, je ‘financiële huisarts’. Heb je nog verzekeringen lopen die niet via ons kantoor geadministreerd zijn, dan zorgen wij ervoor dat ook deze verzekeringen in onze administratie opgenomen kunnen worden en zichtbaar worden in je digitale polismap. En natuurlijk controleren wij dan gelijk of die verzekeringen nog wel aansluiten bij je huidige situatie en wensen. Is een beter alternatief voor handen of is een besparing op de premie mogelijk, dan bespreken wij dat uiteraard direct met je.
Voor al je verzekeringen die via ons kantoor geadministreerd zijn heb je recht op een gratis periodiek onderhoudsgesprek tijdens kantooruren bij ons op kantoor (*). Dat mag éénmaal per 2 of 3 jaar maar beter nog: op een moment dat jij het nodig vindt. Want wij zijn er graag als jij ons nodig hebt.
(*) wenst u een afspraak buiten kantooruren en/of op een andere locatie dan ons kantoor, bijvoorbeeld bij je thuis, dan kunnen daaraan kosten verbonden zijn. Wij informeren je daar altijd vooraf over. Uiteraard biedt het Service-abonnement je een korting op deze kosten.
Het invullen van de jaarlijkse belastingaangifte – voor 1 mei van ieder jaar – is vaak een hele opgave. Ons Service-abonnement helpt je bij deze activiteit. Wij maken ieder jaar afspraken met belastingadviseurs en accountants om je behulpzaam te zijn bij het invullen van jouw aangifte. En uiteraard tegen een zeer concurrerende prijs! Elders op deze website vind je de namen en contactgegevens van
Wil je meer weten over de voordelen van het Service-abonnement? Neem dan contact met ons op en wij vertellen het je graag!