- Home
- Verzekeringen
- Abonnementen
- Hypotheken
- Schade melden
- Inloggen
- Rekentools
- Contact
Heb je een vraag?
Stel hem hierJe bent niet tevreden of je hebt verbetertips
Het kan zijn dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dat vinden wij enorm jammer. Onze intentie is om onze klanten de beste service te bieden. Is dit niet gelukt? Dan bieden wij onze excuses daarvoor aan. Wij horen graag je klacht of verbetering. Het meest praktisch is om telefonisch contact met ons op te nemen (070 - 324 22 55). Wij zullen er alles aan doen om je alsnog een tevreden gevoel te geven over onze dienstverlening.
Klachten of verbeteringen melden via formulier
Ben je niet tevreden over Kraan Assurantien of zijn er verbeteringen mogelijk in onze dienstverlening, dan kun je dat ook melden via het contactformulier. Na ontvangst van jouw klacht nemen wij snel contact met je op. Alle klachten worden behandeld.
Klacht melden bij KiFiD
We doen er alles aan om er samen met je uit te komen. Mochten we gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kun je je klacht indienen bij de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)